Essentials hoops - the long time favorite hoop earrings are making a comeback!

לכל אחת מאיתנו היו בבעלותה באיזשהו שלב בחיים עגילי חישוק.  גדולים, קטנים, בזהב או בכסף. הם תמיד היו מסוג התכשיטים שקונים על הדרך מאיזה דוכן בטיילת או בחנות מזכרות בחופשה. הם לאט לאט נעלמו מהנוף ובשנים האחרונות חזרו לחיינו עם שידרוג רציני. אנחנו כבר לא מעוניינות לרכוש תכשיטי אופנה חד פעמיים ולא עמידים שישרתו אותנו לעונה אחת מקסימום שתיים. אנחנו מעוניינות להשקיע בפריטים קלאסיים ועל זמניים שנוכל להנות מהם להרבה מאד שנים.  כאן בדיוק אנחנו נכנסות …. קולקציית החישוקים המרהיבה שלנו נותנת מענה לכולן. החל מחישוקים קלאסיים, צ׳אנקיים, מרובעים וצמודים. בטקסטורות שונות ומעניינות. בשלושה גווני זהב: צהוב, לבן ורוז כדי שתוכלי למצוא את האחד המתאים לך במדוייק. 

Upgrade your look with the right hoop  

עגיל חישוק הוא דגם מצויין להתחיל לבנות איתו את הלוק שאת רוצה. לכן צריך לבחור את החישוק שהכי יתאים עבורך מבחינת גודל, צבע וצורה. אנחנו מציעות עגילי זהב 14 קארט באיכות הגבוהה ביותר.סוגר חזק נפתח ונסגר בקלות באמצעות ציר שמשתלב בצורה מושלמת עם העגיל ומספק נוחות מקסימלית מבלי להתפשר על הסטייל. 

Different sizes / shape / color with compromising comfort 

כאשר רוצים ליצור לוק רק מחישוקים בגדלים שונים, הדרך הנכונה היא לענוד את הדגם הגדול ביותר בחור הראשון ולשלב גדלים קטנים יותר בהדרגה לאורך החורים באוזן. זה נכון גם לגבי שילובים אחרים - המראה ישתנה לחלוטין אם נחבר יחד שני חישוקים באותו גודל אך בטקסטורה, צורה או צבע שונה. 

Better together without compromising on comfort

אנחנו מאד בעד א-סימטרייה ולא לרכוש זוג עגילים זהה, אך במקרה זה אנחנו כן ממליצות לרכוש זוג חישוקים זהה. כך תוכלי לבחור אם לענוד אותם יחד או לחוד ויהיו לפנייך אפשרויות רבות ומגוונת. חשוב לקחת בחשבון גם את הנוחות, שלא יהיו גדולים או כבדים מידי עבורנו. אחרת נימנע מלענוד אותם. אז לאחר שבחרת את החישוק שלך כל שנותר הוא להעיז ולהשתעשע בלוקים השונים. אין באמת ״חוקים״ שצריך לפעול על פיהם. אך אם תצמדי להנחיות הלוק אותו תיצרי יהיה יותר בסטייל. 

PIERCER’S CORNER - piercing with hoops or straight posts / plus and minus

 כאשר קובעים אצלנו תור לפירסינג חלק מהשירות הוא בחירת העגיל בהתאם למיקום החור, מבנה האוזן וכמובן טעמה האישי של הלקוחה. במרבית המקרים, שלא נאמר בכולם, ההמלצה היא לעשות חור חדש עם עגיל בעל סוגר הברגה שטוח ולא חישוק. היתרון המובהק שיש לעגיל ההברגה הוא בכך שזמן ההחלמה מהיר ויעיל יותר. החלק שנכנס לתוך האוזן הוא ישר ולא מעוקל ובכך נמנע לחץ מיותר על האזור, פוחת הסיכוי שהנקב החדש יקבל זוית ויחלים בצורה עקומה ולא המדוייקת שבה הוא נעשה. בנוסף ההברגה נפתחת מקדימה, כך שניתן להחליף את החלק הקידמי, העגיל עצמו, מבלי להתעסק בחור ולגעת יותר מידי. כמו כן, אנחנו מאפשרות החלפת מידת מוט אחת ללא עלות, שכן החירור נעשה עם מוט ארוך.לאחר זמן ההחלמה וכמובן בתנאי שהנקב לא אדום או מודלק, ניתן להגיע אלינו ונחליף את המוט לקצר יותר. כמובן שאם הלקוחה רוצה ומבנה האוזן שלה מאפשר זאת, ניתן יהיה לעשות את החור גם עם עגיל חישוק. אך הוא יהיה גדול יחסית, כדי שהמוט יהיה ארוך ככל הניתן וכדי לאפשר מקום לנפיחות שבאופן טבעי נגרמת לאחר ניקוב האוזן.במקרה שבו מתחוררים עם חישוק חשוב אף יותר להקפיד ולא לישון על הצד המחורר לפחות 3 חודשים. שכן הלחץ יגרום לחיכוך ושינוי זווית החור. אז חישוק אפשרי, אך ההמלצה שלנו תמיד תהיה להתחורר עם עגיל הברגה שטוח. 

x